La Torre Agbar s'il·lumina de blau per l'autisme

02/04/2014 - Amb motiu del Dia Mundial de Conscienciació sobre l'Autisme, la Torre Agbar s'il·luminarà aquesta nit de blau entre les 9 del vespre i la mitjanit per sumar-se a la sensibilització sobre aquest trastorn.

Llegiu més

Xavier Trias: "El model de gestió de l'aigua a Barcelona és un magnífic exemple d'èxit de col·laboració públicprivada"

27/03/2014 - L'alcalde de Barcelona i president de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), Xavier Trias, ha indicat avui en una nova edició del Cercle de l'Aigua, que les claus de la recuperació econòmica de la ciutat i el seu entorn passen per impulsar la ciutat intel·ligent, "energèticament autosuficient" i cohesionada socialment.

Llegiu més

Àngel Simon: "Agbar té un compromís clar i decidit amb una societat més equitativa"

20/03/2014 - Agbar ha presentat aquest migdia, en el marc de la celebració del Dia Mundial de l'Aigua, les seves accions de compromís amb les persones i els projectes amb què col·labora en relació a la millora de la qualitat de vida dels infants i en l'aposta pel seu futur.