La Fundació Agbar col·labora per segon any amb el programa d¿alimentació infantil a l¿estiu de la Creu Roja

15/07/2014 - El director general d'Aigües de Barcelona, Ignacio Escudero, i el president de la Creu Roja a Catalunya, Josep Marquès, han signat un conveni per garantir l'alimentació de 435 infants i les seves famílies en el període estival. En virtut d'aquest acord, la Fundació Agbar hi destinarà 100.000 euros, cosa que suposa una aportació de 19 euros per infant a la setmana.

Llegiu més

Pare abat de Montserrat: "És necessari trobar uns valors ètics comuns i universals que defensin la dignitat humana"

14/07/2014 - El pare abat de Montserrat defensa en una nova edició del CERCLE DE L'AIGUA, l'espai de debat i de reflexió impulsat per la Fundació Agbar, uns valors ètics per fer front als reptes del món globalitzat.

Llegiu més

Ramon Estruch: ¿La dieta mediterrània té efectes molt beneficiosos en la prevenció de malalties cardiovasculars¿

25/06/2014 - El metge consultor sènior del servei de medicina interna de l'Hospital Clínic de Barcelona i professor associat de Medicina de la Universitat de Barcelona, i col¿laborador de prestigioses universitats dels Estats Units com la Columbia University, la Harvard School of Public Health o la Human Nutrition Research Centre a Tufts University, Ramon Estruch, ha participat en una nova edició del Cercle de l'Aigua defensant els efectes beneficiosos de la dieta mediterrània sobre la salut, especialment sobre les malalties cardiovasculars o la diabetis.