La Torre Agbar s¿il·lumina demà de color rosa per commemorar el Dia Internacional contra el Càncer de Mama

20/10/2014 - Amb motiu del Dia Internacional contra el Càncer de Mama que se celebra cada 19 d'octubre, la Torre Agbar s'il·luminarà de color rosa demà, entre les vuit de la tarda i les onze de la nit, per prevenir i sensibilitzar la ciutadania del tumor maligne de més incidència entre les dones catalanes i dels països més desenvolupats, però que gràcies a l'esforç de la societat té una taxa de supervivència que no para de créixer i se situa en el 85%.

Llegiu-ne més

Leon Sandler: "Les idees innovadores han de passar de les universitats i els centres de recerca al mercat"

17/10/2014 - Leon Sandler ha participat aquest migdia en una nova edició del CERCLE DE L'AIGUA, l'espai de debat i reflexió impulsat per la Fundació Agbar, en el marc de la setmana sobre la cultura de la innovació i emprenedoria organitzada per Agbar

Llegiu-ne més

La Fundació Agbar col·labora amb els Jocs Special Olympics Barcelona-Calella 2014

16/10/2014 - La Fundació Agbar ha signat un conveni amb l'Ajuntament de Calella, la Federació Catalana d'esports per a disminuïts psíquics i l'agrupació esportiva Special Olympics Catalunya per col·laborar amb els Jocs Special Olympics Barcelona-Calella 2014.