Agbar participa al Business With Social Value, una jornada d¿intercanvi comercial entre empreses amb ànima social

11/12/2014 - El president executiu d'Agbar, Àngel Simon, ha participat aquest matí a l'acte d'inauguració del Business With Social Value, una iniciativa que vol posar en valor el potencial competitiu de les empreses amb ànima social.

Llegiu-ne més

La Fundació Agbar patrocina una biografia científica de Ramon Margalef editada per la Universitat de Barcelona

05/12/2014 - El director general d'Aigües de Barcelona, Ignacio Escudero, i el Vicerrector de Política Científica de la UB, Enric I. Canela, han signat aquest matí un acord per publicar una obra sobre la recerca de Ramon Margalef, catedràtic emèrit de la UB traspassat l'any 2004 i referent de generacions d'ecòlegs i naturalistes de tot el país.

Llegiu-ne més

La Torre Agbar s'il·lumina un any més de vermell per solidaritzar-se amb la lluita contra la SIDA

01/12/2014 - La Torre Agbar s'il·lumina de vermell avui entre les 18 hores i la 1 de la matinada, sumant-se un any més a la campanya "Barcelona dóna la cara per la SIDA" que organitza la Fundació Lluita contra la SIDA.